Retragerea fără motiv
Suntem receptivi față de clinții noștri de aceea am elaborat un procedeu sigur și comod în cazul în care ați decis să vă retrageți din acordul de vânzare-cumpărare. Astfel vrem să vă aducem la cunoștință că Clientul poate să se retragă dintr-un acord fără a explica motivul, în termen de 14 zile din momentul achiziționării produselor. Însă dacă este posibil vă rugăm să menționați din ce cauză renunțați la produs pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.
Regulamentul privind returnarea mărfii
Articolul 19 (14). Înlocuirea produsului de calitate corespunzătoare
(1) Consumatorul este în drept să ceară vânzătorului, în termen de 14 zile, înlocuirea unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinației din alte cauze, cu efectuarea, în cazul diferenței de preț, a recalculului corespunzător.
[Art.19 al.(1) modificat prin LP187 din 22.07.16, M0306-313/16.09.16 art.657; în vigoare 16.03.17]
(2) Dacă produsul necesar pentru înlocuire lipsește, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul. iar vânzătorul este obligat să-i restituie contravaloarea produsului.
(3) Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul sau de a i se restitui contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu și-a pierdut calitățile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzătorul respectiv.
(4) Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar este prezentată în anexa la prezenta lege.
[Art.19 al. (4) introdus prin LP187 din 22.07.16. M0306-313/16.09.16 art. 65 7; în vigoare 16.03.17]
LISTA
produselor nealimentare de calitate corespunzătoare
ce nu pot fi înlocuite cu un produs
- Articole de bijuterie (articole din metale prețioase, cu pietre scumpe, din metale prețioase și montate cu pietre semiserioase și sintetice, pietre prețioase șlefuite).
- Confecții și articole din tricot (articole de lenjerie de corp, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).
- Articole de igienă individuală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras manuale sau electrice și alte articole destinate îngrijirii corpului).
- Articole de parfumerie și cosmetică.
- Mărfuri textile (țesături din bumbac și tip bumbac, in și tip in, lînă şi tip lînă, mătase şi tip mătase, panglici, bandă de bordură etc.).
- Cabluri (conducte electrice, cabluri, şnururi).
- Materiale de construcție și de finisare, alte mărfuri comercializate la metraj (linoleum, peliculă, mochetă ).
- Produse și materiale din mase polimerice ce au contact cu produsele alimentare, inclusiv cele jetabile (veselă și accesorii pentru servitul mesei și bucătărie), ambalaje, articole pentru păstrarea și transportarea alimentelor (canistre, bidoane, butelii, butoaie).
- Produse chimice de uz casnic, pesticide și preparate agrochimice.
- Mobilă de menire socială (garnituri și seturi).
- Autoturisme și articole moto-velo, remorci și agregate, mijloace mobile pentru mica mecanizare a lucrărilor agricole, nave pentru plimbări și alte mijloace de transport naval de menire socială.
- Mărfuri tehnice complexe de uz casnic pentru care sînt stabilite termene de garanție (aparate electrocasnice, aparate radioelectronice, aparate de calcul şi multiplicare, articole foto-chino, aparate de telefon (fixe şi mobile) şi de faximil, instrumente muzicale electrice, echipamente și utilaje ce funcționează cu gaze şi dispozitivele acestora).
- Articole pentru profilaxia şi tratamentul unor boli în condiţii de domiciliu (articole pentru ocrotirea sănătăţii publice şi pentru igienă din metal, cauciuc, textile şi alte materiale, instrumente,
- dispozitive şi aparate medicale, remedii pentru igiena cavităţii bucale, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, preparate farmaceutice).
- Jucării.[Anexa introdusă prin LP187 din 22.07, 16, ,110306-313/16.09.16 art.657; în vigoare 16.03.17]
Rambursare
Din moment ce ați predat coletul curierului respectând toate prevederile menționate mai sus și ați primit dovada de expediere, ne puteți contacta pentru a demara procesul de rambursare. Banii urmează a fi rambursați conform termenilor prevăzuți de legislație – 14 zile lucrătoare.
Modul de rambursare depinde de metoda de plată pentru care ați optat.
În cazul achitării prin intermediul platformei de plată online, rambursarea va avea loc la fel prin acest procedeu direct în contul dumneavoastră.